Tuesday, August 17, 2010

pijak & melompat atas kepala

mungkin kau rasa kau dah besar sangat
mampu pijak aku yang kecil kerdil
lagi tak menahu apaapa

kau yang besar punya beban yang bertimbun
tapi kenapa kau beri pada aku pikul?
sedang kau tahu aku yang paling kecil
paling tak mampu

kenapa tidak kau pikul sendiri
kau sendiri rasakan kau besar
mampu menanggung apa beban yang ditimbun

namun setiap kali beban itu jatuh atas bahu kau
kau timbun semua atas bahu aku
mari, mari aku pijak dan melompat atas kepala kau


kentut terpendam; jgn pernah rasa besar,, jgn pula selalu rasa kecil..

2 comments:

♥ 미스 kiera ♥ said...

jgn rasa terlalu besar n jgn lak rase trlalu kecil!..

like it!

visit my latest entry..
TOYOL
n selamar meramaikan pengikut i ye!
tq!

http://www.owlkieranaa.blogspot.com..

Anonymous said...

mengapa tidak:)